Friday, August 28, 2009

Sudah Jatuh, Ditimpa Tangga - Apa Perlu Dibuat?


Salam hormat,

Adakah anda pening dengan musim kegawatan ekonomi kini yang menyebabkan semua harga barang naik mendadak? Tiada siapa pun yang gembira dengan kenaikan harga barang ini kini. Apa tidaknya, dahulu anda asalnya tiada masalah dalam urusan perbelanjaan bulanan anda, kini terpaksa berhati-hati dan mencatu perbelanjaan anda. Jika silap langkah, buruk padahnya!

Saya percaya anda sedang berusaha mencari pendapatan sampingan untuk menampung kos kenaikan perbelanjaan anda seharian. Apa yang anda buat untuk menambah pendapatan anda?

Baru-baru ni ada berita kecoh mengenai skim cepat kaya melalui skim pelaburan emas. Ramai orang dengan mudahnya ditipu oleh pihak-pihak yang tidak bertanggungjawab ini. Mereka ditawarkan dengan kaedah pelaburan emas mudah di mana hanya perlu memberi modal kepada mereka untuk dikembangkan dalam pelaburan emas. Mereka dijanjikan, apabila sudah berikan modal, hanya duduk diam dan wang besar akan masuk ke akaun mereka. Ramai percaya dengan janji manis yang ditawarkan.

Impian mereka hanya satu, dapat menyelesaikan masalah kewangan mereka dan seterusnya menjadi kaya. Apa yang mereka dapat? Kesudahannya mereka sudah ditipu. Wang pelaburan lesap bersama dengan penganjur skimnya. Sudah jatuh, ditimpa tangga pula. Sudah la banyak hutang, wang besar yang dilaburkan hilang bersama angin! Bukannya mudah untuk mencari wang...

saya ada membawa berita baik kepada anda mengenai cara menangani masalah kewangan akibat masalah berpunca dari kemelesetan ekonomi ini. Kalau anda hendak tahu lebih lanjut, Ya! Rahsia Emas Kini Terbongkar!

Salam sukses,
Ikhlas,
KamiKreatif

No comments:

Post a Comment